Have a SuperDuper feeling on Harabell site | Dashboard | +Follow
harabell



credits to
Nurin Asyada
Jaja
Nazihah Anuar
A miss A
December 25, 2011 | 7:30 PM | 0 Strawberry
aku rindu kau 
rindu sangat
aku terasa wehh 
macam .... 
tak tahu nak cakap camne , haha macam aku gagap ken ?
rindu semuaa pasal kau 
dah baca status aku yang bawah ni ?





asyik terbayang muka kau tydo dengan air liur basi terkeluar je
kay comel ken sayang =)
ken best kalau boleh tengok again pakai mata sendiri
rinduu nak dodoikan kau semua 
semuanyaa pasal kita dua je before get go sleep ken


aku buad untuk kau kot status ni , lain harapkan lain yang datang . nape tak like and comment ? org lain pulak dah yang like and comment . errr hmm tape lhaa kay . bby syg minx maaf if syg kecikkan hati b ke , seriously syg tak perasan lgsung org ada buad salah ke tak . im sorry k ?

# malam tadi aku tak boleh nak tydo b , sampai 2 pagi duduk mcm hape je menghadap lappy usha semua pasal hang . yelah kau tahu lha aku ken gedik , mana boleh nak tydo kalau takda kau yang temankan . kau pulak dah tydo awal rasanya ken b . tapelha sian gemok syg aku penad ken . 

cukup kau and semua tahu . I AM ALWAYS LOVE YOU AZHAR =')

Older Post | Newer Post